Friday, September 25, 2009

kampus menanti kepulanganku...

Assalamuaalaikum...

alhamdulillah seminggu bercuti raya dirumah...mlm ni insyaallah nak kena balik kampus dah..bnyak tugasan menanti dan bakal menempuhi final exam lagi sebulan,dah x lama dah.ape2 pun nak ucpkan tahniah kpd shbt sebacth spm06 & stam07 yg dah pun berangkat ke bumi barakah mesir..x lupa juga kepada adik2 spm07 & stam08 yg bru je barangkat semalam.


kpd shbt2 dan adik2 yang berada di mlysia ni..ingatlah Allah telah mmilih kita untk terus berjuang disini.Dimana jua kita menuntut ilmu jika kita betul2 ikhlas mencari ilmu insyaallah kita akan ketemui keberkatan menuntut ilmu.Disini ana ingin berkongsi pesanan terakhir shbt ana sblm dia berangkat:


" MAN ZAADA 'ILMA WA LAM ZADAD HUDA,ZADA MINALLAH ILLA BU'DA"
SHBT2...DENGAN ILMU KITA MULIA DI SISI ALLAH. TAPI DENAGN SYARAT SEIRING DENGAN HIDAYAH-NYA.JGN SESEKALI MNGUKUR SIJIL BERTIMBUN @ LAMA MGAJI!!! SEBALIKNYAILMU YANG ITULAH DIAMAL UNTUK MENCAPAI KEBERKATAN"...


mungkin kata2 ni agak biasa jika kita baca...tapi bacalah dengan hati.ana doakan kepada semua shbt2 walaupun dimana antum brada semoga terus thabat dan istiqamah dalam berjuang..samada berjuang menuntut ilmu dan berjuang menyebarkan serta menegakkan agama Allah Taala.

drp ana yg dhoif,

bintun mansor,thn2 ijazah usuluddin udm,kampus kusza.

25/9/09jumaat...4.58pm

wsalam...

No comments: